Модель шкільної лідерської освіти.
Комунальний заклад «Полтавська
загальноосвітня школа I-III ступенів № 11 Полтавської міської ради Полтавської
області. Вчитель: Галушко М.Г.
·
Екологічне
виховання. Напрям виховної роботи «Я і природа». Гурток «Юні охоронці природи».
Екотеатр «Дивосвіт».
·
Допрофільне і профільне навчання (природничий напрямок).
Формування ключових
компетентностей та здібностей учнів.
https://drive.google.com/file/d/1lquvfhEQEyE8_2wzVa0CLJmEHppt1fc1/view?usp=sharing
Проектна технологія у
формуванні екологічного лідерства учнів
Більше від усього люди хочуть отримати від своїх лідерів
бачення й напрямок, мету й сенс, довіру і правду
Уорен Бенніс
Організація
проектної діяльності вимагає від сучасного вчителя не стільки викладання,
скільки створення умов для прояву в дітей інтересу до пізнавальної діяльності,
самоосвіти й використання отриманих знань на практиці.
Таким чином, проект —
це п 'ять «П»: проблема—> проектування (планування) —> пошук
(інформації) —> продукт —> презентація. Шосте «П» — це портфоліо
(проектна папка).
Щоб мати можливість знайти своє місце в житті, учень сучасної школи повинен
володіти наступними якостями:
Комунікативні Ділові
Характерні
уважність до інших ініціативність наполегливість
повага до інших організованість працездатність
вміння володіти самостійність
Навички та вміння лідера. Організаційні: вміння працювати в групі, організаторські здібності,
вміння вирішувати проблемні ситуації.
Переконана, що у
процесі спільної діяльності під час роботи над проектом, в учнів формуються
такі якості, як уміння працювати в колективі, у різноманітних групах та
виконуючи різні соціальні ролі (лідер, виконавець, посередник і т. п.), брати відповідальність
за вибір рішення, розділяти відповідальність, аналізувати результати
діяльності, підкоряти свій темперамент, характер, час інтересам спільної
справи.
Коментарі
Дописати коментар