Екологічне лідерство учнів

Модель  шкільної лідерської освіти.
Комунальний  заклад  «Полтавська  загальноосвітня школа I-III ступенів № 11 Полтавської міської ради Полтавської області. Вчитель: Галушко М.Г.
·         Екологічне виховання. Напрям виховної роботи «Я і природа». Гурток «Юні охоронці природи». Екотеатр «Дивосвіт».
·        Допрофільне і профільне навчання (природничий напрямок).
Формування ключових компетентностей та здібностей учнів.


https://drive.google.com/file/d/1lquvfhEQEyE8_2wzVa0CLJmEHppt1fc1/view?usp=sharing 


Проектна технологія у формуванні екологічного лідерства учнів

Більше від усього люди хочуть отримати від своїх лідерів
бачення й напрямок, мету й сенс, довіру і правду
Уорен Бенніс

Організація проектної діяльності вимагає від сучасного вчителя не стільки викладання, скільки створення умов для прояву в дітей інтересу до пізнавальної діяльності, самоосвіти й використання отриманих знань на практиці.
Таким чином, проект — це п 'ять «П»: проблема—> проектування (планування) —> пошук (інформації) —> продукт —> презентація. Шосте «П» — це портфоліо (проектна папка).
Щоб мати можливість знайти своє місце в житті, учень сучасної школи повинен володіти наступними якостями:

Особисті якості лідера
 


            Комунікативні                    Ділові                      Характерні
       товаристськість                    компетентність             кмітливість
       уважність до інших              ініціативність               наполегливість
       повага до інших                    організованість            працездатність
       вміння володіти                                                           самостійність
      собою                                                                             спостережливість



Навички та вміння лідера. Організаційні: вміння  працювати в групі, організаторські здібності, вміння вирішувати проблемні ситуації.

Переконана, що у процесі спільної діяльності під час роботи над проектом, в учнів формуються такі якості, як уміння працювати в колективі, у різноманітних групах та виконуючи різні соціальні ролі (лідер, виконавець, посередник і т. п.), брати відповідальність за вибір рішення, розділяти відповідальність, аналізувати результати діяльності, підкоряти свій темперамент, характер, час інтересам спільної справи.




Коментарі