ДЖЕРЕЛО: https://osvitoria.media/opinions/8-typiv-uchniv-yak-zatsikavyty-na-urotsi/

Психологія допоможе знайти підхід до кожного: існує чимало класифікацій, які упорядковують знання про характери людей. Як краще зацікавити дитину залежно від її психотипу? Як дати на уроці кожному те, чого він потребує? Про це розповідає психоаналітик, дитячий психолог Олена Гридасова.

Психотипи учнів, що активні на уроці

Якщо дитина тягне руку, коментує, викликається брати участь в завданнях, це ще не означає, що її увага зосереджена на матеріалі.  Тож мотивувати активних дітей теж доводиться, аби їхня активність зосереджувалася саме на темі заняття.
Особливості нервової системи:
процес збудження переважає над гальмуванням
Стресостійкість:
знижена
Провідна потреба:
увага (комунікація)
Який він?
Постійно прагне бути в центрі уваги, хоча і не володіє якостями лідера. Найбільше бажання – подобатися одноліткам чи вчителю. 
ДАЛІ ЩЕ ЦІКАВІШЕ. А ЯКИЙ ВИ УЧЕНЬ НА УРОЦІ?


Коментарі